Dag 5 en 6: Gibraltar - Reisverslag uit Benahavís, Spanje van Bouke en Sylvia Klomp - WaarBenJij.nu Dag 5 en 6: Gibraltar - Reisverslag uit Benahavís, Spanje van Bouke en Sylvia Klomp - WaarBenJij.nu

Dag 5 en 6: Gibraltar

Door: Sylvia Klomp

Blijf op de hoogte en volg Bouke en Sylvia

31 Juli 2014 | Spanje, Benahavís

Gisteren een rustdag gehouden, 's morgens was het wat bewolkt maar zoals dat hier gaat een paar uurtjes later weer een strak blauwe lucht. Het is hier ongeveer 30 graden maar heel goed uit te houden omdat het iedere dag waait. 'S Avonds zijn we weer in Marbella wezen eten, we hebben daar een italiaans restaurant ontdekt waar verse pasta wordt gemaakt, zo lekker..... En dan heb ik het nog niet over de pizza's, zooooo lekker!
Vandaag vroeg opgestaan, gelukkig dat moeders weer uit zichzelf wakker werd want de wekker was niet gegaan en voor deze trip wilden we niet al te laat weg. Om 09.15 uur zaten we in de auto (Ford C-Max) op weg naar Gibraltar, een uurtje hier vandaan.
De tomtom mevrouw heeft ons er weer keurig heen geleid. Wat hebben we weer een leuke dag gehad, zo in de UK.
Met de kabelbaan naar the top of the Rock, lekker stuk gewandeld (naar beneden) naar St. Michaels Cave (grotten) en onderweg genoten van de prachtige uitzichten en de brutale aapjes.
Helaas was het te slecht zicht om Africa goed te zien maar ja je kan niet alles hebben.
En toen moesten we terug naar boven en dat is andere koek in die warmte maar ook dat hebben we zo stoer als we zijn, weer volbracht. Uiteindelijk de kabelbaan weer terug genomen en lekker gelunched. Toen op naar the Moorish Castle, weer bergje op lopen in de zon, helaas was alleen het uitzicht de moeite waard, verder weinig aan. Gelukkig gaat naar beneden een stuk makkelijker en hebben we eenmaal aangekomen in Mainstreet lekker een terrasje gepakt en de tax free shops bekeken.
We hebben er in ieder geval weer een leuke ervaring opzitten.
Morgen maken we er weer een zwembad dagje van, we zijn best moe. Zaterdag rijden we verder naar Jerez de la Frontera, zodra we daar zijn melden we ons weer.

Groetjes van Bouke, Sylvia en Dewi.