Manuel Antonio - Reisverslag uit Monteverde, Costa Rica van Bouke en Sylvia Klomp - WaarBenJij.nu Manuel Antonio - Reisverslag uit Monteverde, Costa Rica van Bouke en Sylvia Klomp - WaarBenJij.nu

Manuel Antonio

Blijf op de hoogte en volg Bouke en Sylvia

25 Juli 2012 | Costa Rica, Monteverde

Gisteren na een rit van 4 uur aangekomen in Hotel Parador. Dit is wel het meest luxe hotel tijdens onze hele reis. Op dit moment is het 06.47 uur 's morgens en ik zit heerlijk op het balkon met een mooi uitzicht op de Pacific ocean waar we aan het eind van de dag de zon zien ondergaan. Wat een rust hier, vlak voor mijn neus hangt een luiaard in de boom en in de verte hoor ik de brulapen, geweldig. Gisteren zat er ineens een zeearend voor onze neus in de boom, dat is toch wel bijzonder hoor.
Vandaag doen we het rustig aan en hopen op een zonnige dag zodat we lekker bij het zwembad kunnen gaan zitten, zo niet dan gaan we andere plannen maken, we zien het wel. Deze dagen zijn ook bedoeld om een beetje bij te komen van alle indrukken, want dat zijn er veel geweest. Het Nationaal Park Manuel Antonio gaan we waarschijnlijk morgen bezoeken.
Wat is Costa Rica een geweldig land, de mensen zijn echt vriendelijk, overal waar we kwamen was het schoon en we hebben ons geen enkel moment onveilig gevoeld.
We gaan ons zo klaar maken voor het ontbijt en dan zien we wel wat de dag ons gaat brengen.
Zoals de Costaricanen zelf zeggen: Pura Vida (geniet van het leven, het is zoals het komt).
Tot gauw.

• 25 Juli 2012 - 19:49

Marijke:

heerlijk allemaal, hebben jullie echt iets om naar terug te kijken...nog veel plezier voor de laatste dagen en tot gauw xxxx

• 26 Juli 2012 - 14:40

Tineke De Jong:

Hoi Bouke, Sylvia en Demi,

En wij hier of wegspoelen of wegzweten en jullie maar genieten.
    Het ziet eruit als 1 groot avontuur!

Veel plezier nog voor de laatste dagen!

Groetjes Tineke