Dag 10: Deadwood - Custer - Reisverslag uit Custer, Verenigde Staten van Bouke en Sylvia Klomp - WaarBenJij.nu Dag 10: Deadwood - Custer - Reisverslag uit Custer, Verenigde Staten van Bouke en Sylvia Klomp - WaarBenJij.nu

Dag 10: Deadwood - Custer

Door: S. Klomp

Blijf op de hoogte en volg Bouke en Sylvia

03 September 2019 | Verenigde Staten, Custer

Na een slechte nacht, eigenlijk hebben we hier nog geen één nacht doorgeslapen hier) en een ontbijt, vertrokken richting Custer maar met een omweg via Badlands NP, een rit van ongeveer 100 Miles.
Onderweg eindelijk een Bighorn gespot ( die hadden we nog niet gezien) en rond 11:30 uur aangekomen bij Badlands NP, de ingang bij het plaatsje Wall, alle NP’s hebben meerder ingangen.
Ook weer een prachtig park en zeer de moeite waard om voor om te rijden. Nog een aantal Bighorns gespot en ook weer van die eigenwijze maar o zo leuke prairiehondjes gezien
Groot deel van de route gereden maar je kon niet rondrijden dus moesten we keren en de route terugrijden naar de ingang en vervolgens de andere kant op rijden via de scenic byway.
We wisten niet dat dit een 45 Miles lange dirt road was, dat rijdt niet prettig en ook niet zo snel.
Uiteindelijk rond 16:00 uur pas gearriveerd in ons hotel.
Na het inchecken even een uurtje in de zon gezeten met een boek maar dat was toch wel warm, 25C
We gaan nu zo lekker een hapje eten en waarschijnlijk weer op tijd naar bed.
De komende dagen staan Mount Rushmore, het Crazy Horse Memorial en Custer State Park op het programma.
We houden jullie op de hoogte.
Liefs van Bouke, Sylvia en Dewi.