Valencia 4 t/m 6 augustus 2016 - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Bouke en Sylvia Klomp - WaarBenJij.nu Valencia 4 t/m 6 augustus 2016 - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Bouke en Sylvia Klomp - WaarBenJij.nu

Valencia 4 t/m 6 augustus 2016

Door: S. Klomp

Blijf op de hoogte en volg Bouke en Sylvia

06 Augustus 2016 | Spanje, Valencia

De eerste drie dagen van deze reis zitten er al weer op.
Valencia, de stad die alles in zicht heeft, cultuur, architectuur, natuur, winkels en vooral heel veel terrasjes en restaurantjes.
We hebben de afgelopen dagen alles met de bus en de benenwagen gedaan. Veel gezien en gedaan en natuurlijk ook de verkeerde bus genomen en dan precies aan de andere kant van de stad terecht komen dan waar we naar toe wilden. Hierdoor de oorspronkelijke planning maar omgegooid en zo liep alles toch weer op rolletjes.
Het is hier ongeveer 30 graden, lekkere bries waardoor het goed uit te houden is en vrijdag ook even wat regen gehad maar dat was na 1 a 2 uurtjes weer voorbij. Daarna kwam het zonnetje weer door en was het meteen weer warm.
Valencia is echt een mooie stad, modern aan de buitenring, historisch aan de binnenring en dan al die kleine steegjes en straatjes die altijd weer op een plein uitkomen waar vervolgens wel weer een terrasje ligt waar een koud drankje op je wacht.
We hebben hier ook een mooi hotel met ruime kamers. Kortom, we hebben heerlijke dagen gehad en gaan morgen de auto ophalen om zo de reis te vervolgen richting Murcia.
We zullen proberen wat foto's te plaatsen maar de wifi is niet sterk dus ik hoop dat het gaat lukken, zo niet dan houden jullie die tegoed.
Weltrusten voor nu.
Groetjes uit een mooi en warm Valencia.
Bouke, Sylvia en Dewi.

  • 07 Augustus 2016 - 12:17

    Ma En Pa.:

    Hallo kinderen,
    Fijn te lezen dat het naar wens gaat. Wat betreft het weer zijn we wel wat jaloers. Het blijft hier toch onbetrouwbaar. Dus met het uitlaten van Yuna zijn we "weerallert". Yuna gedraagt zich goed, al vind ik wel dat mevrouw lui geworden is. Bij het uitlaten moet je diverse keren roepen en na wat rek en strek oefeningen komt mevrouw eindelijk in beweging. Het kan ook zijn dat zij het driemaal per dag uitlaten van minimaal een half uur niet meer gewend is. Moet van ma doorgeven dat het "drukwerk" dagelijks plaats vindt. De vijf foto's zijn goed overgekomen en wat opvalt is dat er op de pleinen veel groen aanwezig is. Ma roept voor de koffie dus ik stop ermee en nog veel plezier en de groetjes van ons.

  • 08 Augustus 2016 - 08:02

    Marion:

    Hoi vakantiegangers. Leuk om jullie eerste verslag van jullie reis weer te lezen. Fijn dat jullie een paar mooie dagen hebben gehad in Valencia. Mooie architectuur ook daar. Zoals je paps al melde qua weer worden we hier een beetje aan het lijntje gehouden. De hele week al berichten dat we een zomers weekend zouden krijgen. Nou ik weet niet wat ze onder zomers verstaan

  • 08 Augustus 2016 - 08:05

    Marion:

    Vervolg...
    De plantjes hebben dus niet zo een dorst. Misschien kunnen jullie ons wat zon sturen

  • 08 Augustus 2016 - 08:06

    Marion:

    Ik doe vast iets niet goed, maar de berichtjes komen niet in zijn geheel over. Goede reis verder en groetjes vanuit Almere. xx Have fun.

  • 08 Augustus 2016 - 16:13

    Bep:

    er zijn wat aanloopproblemen. komen er wel uit. veel plezier en tot ziens. ma.

  • 08 Augustus 2016 - 16:19

    Bep:

    ik ben hartstikke blij dat je vader me heeft geholpen met de computer.dan kan ik jullie ook bereiken liefs van ma maatje

  • 08 Augustus 2016 - 20:48

    Ingrid De Goede:

    Hi lieve mensen, leuk om jullie op deze manier te volgen. Foto's zien er goed uit. Ben heel benieuwd hoe het zuiden van Spanje jullie gaat bevallen. Valencia komt op ons lijstje te staan. Ik lees nu dat jullie naar Murcia gaan en kijk ook volleybal op OS. Toeval of niet, maar is die Nederlandse volleybalster en haar wederhelft niet vermoord in Murcia

  • 09 Augustus 2016 - 10:54

    Bep:

    hallo kinderss hoe gaat in warme spanje hier is triestig weer verders heb ik eigelijk geen nieuws ik wou het even uitproberen je vader heeft het gisteren hersteld Verders een prettige voortzetting van jullie vakantie.groetjes ma maatje

  • 10 Augustus 2016 - 12:11

    Bep:

    hallo kinders ik heb vanmorgen op feestbook even zitten kijken leuk was dat dit is weer probeersel of ik nog weet dus wel het is zo stil inweesp lijk of ik op een onbewoond eiland woon.ik was gisteren naar de spar geweest ik kwam niemand tegen in de winkel 2 mannen. ik groet jullie weer met de woorden prettige vakantie xxxxxxxxxxxx

  • 10 Augustus 2016 - 15:08

    Ma En Pa:

    Daar het tweede reisverslag door technische problemen nog even op zich laat wachten, heb ik wat vragen over Valencia. Hebben jullie de Plaza Redonda (het ronde plein) gevonden? Moet een uniek plein zijn verborgen in de binnenstad. Verder staat Valencia bekend om zijn drank Horchata de Chufa. Bij warm weer moet het heerlijk verfrissend zijn. Nog gedronken? Voor morgen staat er een lange rit op het programma, dus vanavond zeker bijtijds naar bed. Jullie onderkomen vanaf morgen ziet er goed uit. Ma gaat de hond uitlaten en ik ga naar de tijdrit kijken. Nog veel plezier!

  • 11 Augustus 2016 - 13:35

    Bep:

    En vermaak jullie nog steeds dacht het wel ga jullie wel eens naar het strand of is het te heet al dat zo is stuur wat hier naar toe. het is hier niks aan. groetjes van ma maatje

  • 11 Augustus 2016 - 14:27

    Bep Klomp:

    hallo kinders .volgen jullie 0 spelen nog tussen de bedrijven door.??het is wel leuk hoor.Ik zit er weer voor je moet toch wat met dat zalige regen.buien.jullie krijgen weer de groetje ma maatje VEEL PLEZIER

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bouke en Sylvia

Actief sinds 02 Mei 2012
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 40661

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2019 - 16 September 2019

USA - The Black Mountains

08 Juni 2017 - 29 Juni 2017

Rondreis Tenerife

04 Augustus 2016 - 25 Augustus 2016

Rondreis Spanje 2016

23 Juli 2015 - 19 Augustus 2015

USA 2015

26 Juli 2014 - 16 Augustus 2014

Rondreis Andalusië 2014

01 Augustus 2013 - 24 Augustus 2013

Rondreis Italië

06 Juli 2012 - 30 Juli 2012

Costa Rica Toer 2012

Landen bezocht: