Playa de las Americas 8 juni t/m 10 juni 2017 - Reisverslag uit Playa de las Américas, Spanje van Bouke en Sylvia Klomp - WaarBenJij.nu Playa de las Americas 8 juni t/m 10 juni 2017 - Reisverslag uit Playa de las Américas, Spanje van Bouke en Sylvia Klomp - WaarBenJij.nu

Playa de las Americas 8 juni t/m 10 juni 2017

Door: S. Klomp

Blijf op de hoogte en volg Bouke en Sylvia

10 Juni 2017 | Spanje, Playa de las Américas

Vandaag alweer de derde dag van deze vakantie, wat gaat de tijd toch snel.
Afgelopen donderdag met een half uurtje vertraging maar met een rustige vlucht, om 18.10 plaatselijke tijd aangekomen op het vliegveld van Tenerife Sud. Voor degene die het nog niet weten, het is hier een uurtje vroeger dan in Nederland.
Een half uurtje later hadden we de koffers en de auto opgehaald en waren we onderweg naar onze eerste bestemming, Playa de las Americas.
Prima appartement met hotelfaciliteiten. Woonkamer met keuken en een aparte slaapkamer, Spaans ingericht maar ruim en schoon en dat laatste vinden wij het belangrijkst.
's Morgens een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet met genoeg keus.
Gisteren ( vrijdag) en vandaag (zaterdag) even lekker onthaasten en relaxen bij het zwembad. Moet wel zeggen dat we de gemiddelde leeftijd hier aardig naar beneden halen.

Na twee dagen zwembadhangen wordt het zo langzamerhand tijd voor actie.
Morgen gaan we een ritje maken naar de hoofdstad van Tenerife: Santa Cruz. Onderweg passeren we de stad Güimar waar de we de Piramides van Güimar willen bezoeken.
Maandag staat er een wandeling onder begeleiding van een gids op het programma in het natuurreservaat Barranco wel Infierno maar daar later meer over.
Voor vandaag nog even een paar uurtjes zwembadhangen en vanavond lekker een hapje eten en over de boulevard flaneren.
Tot gauw.
Xxx

• 10 Juni 2017 - 17:13

Marijke:

Enjoy xxxx

• 12 Juni 2017 - 21:53

Frieda:

Dat van de gemiddeld leeftijd naar beneden halen zijn jullie zo langzamerhand wel gewend