Valencia, Sixflags, dag 22 - Reisverslag uit Valencia, Verenigde Staten van Bouke en Sylvia Klomp - WaarBenJij.nu Valencia, Sixflags, dag 22 - Reisverslag uit Valencia, Verenigde Staten van Bouke en Sylvia Klomp - WaarBenJij.nu

Valencia, Sixflags, dag 22

Door: sylvia

Blijf op de hoogte en volg Bouke en Sylvia

14 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Valencia

Wat een warme dag vandaag, de thermometer gaf vanmiddag 101 F, dat is ongeveer 38 C. Het voelde in ieder geval een stuk warmer dan gisteren.
Vanmorgen rond tien uur vertrokken naar Sixflags, dat ligt hier zowat om de hoek, 7 minuutjes met de auto.
Nu was ons ter ore gekomen dat de scholen vandaag in deze omgeving weer zijn begonnen dus dat scheelt een hoop drukte en inderdaad de wachttijden vielen over het algemeen mee. De wachttijd bij de eerste achtbaan was het langst, anderhalf uur, maar ja dan ben je nog fris en fruitig en kan je veel hebben. Gelukkig waren de andere wachttijden 15 tot 20 minuten, goed te doen. Bij de laatste was de wachttijd ongeveer een uur, eigenlijk zat maar Dewi wilde hier zo graag in omdat je hier op je buik inhangt, net zoiets als de Manta in SeaWorld. Nou volgens haar was dat het wachten wel waard. Mij niet gezien, ik blijf met beide benen op de grond, maar Bouke en Dewi vonden het geweldig.
Inmiddels was het 17:00 uur en de warmte en het wachten, sloopt je gewoon. Dus gezamenlijk besloten dat 8 achtbanen wel voldoende was voor één dag en dat er geen fut meer was voor nog meer.
En nu liggen we op bed bij te komen met een lekker koud drankje.

Denk dat we morgen eerst even een paar uurtjes zwembad pakken en dan downtown LA maar eens onveilig gaan maken, maar wellicht veranderd dat nog, geen idee.
Dat is dus een verrassing morgen.
Groetjes en liefs van ons.
Xxx

• 14 Augustus 2015 - 09:36

Bep Klomp.:

Zo daar ben ik weer ,dit was weer een leuk reis verslagverslag Jullie moeten de laatste daagjes nog extra genieten .Ik heb verders geen nieuws onder de zon alleen wens ik jullie nog prettige voortzetting van jullie vakantie.DIKKE KUS. MA