Twentynine Palms via Joshua Tree Nat. park, dag 19 - Reisverslag uit Twentynine Palms, Verenigde Staten van Bouke en Sylvia Klomp - WaarBenJij.nu Twentynine Palms via Joshua Tree Nat. park, dag 19 - Reisverslag uit Twentynine Palms, Verenigde Staten van Bouke en Sylvia Klomp - WaarBenJij.nu

Twentynine Palms via Joshua Tree Nat. park, dag 19

Door: sylvia

Blijf op de hoogte en volg Bouke en Sylvia

11 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Twentynine Palms

Na een reisdag van bijna 600 km zijn we weer veilig aangekomen op onze volgende bestemming, Twentynine Palms., weer een stapje dichterbij LA.
De laatste 100 km liep door het Joshua Tree National Park. Ik denk dat het in het voorjaar prachtig moet zijn als alles in bloei staat maar nu was het maar een dooie boel. De meeste palmen en cactussen waren bij gebrek aan water, al bruin aan het worden. De gemiddelde temperatuur onderweg was tussen de 35 en 40 graden, een beetje dezelfde temperatuur als in Death Vally.
Denk dat er in deze periode maar weinig regen valt hier.
Pas rond een uur of zes waren we in ons hotel, wederom een mooie kamer, alleen bij terugkomst na het diner, bleek dat de koelkast niet werkte en we zijn toch wel erg aan onze gekoelde flesjes water voor onderweg gewend. Dus receptie gebeld en binnen 20 minuten stond de monteur voor de deur met een nieuwe koelkast. Morgen dus lekker koud water mee voor onderweg.

Morgen gaan we dus richting LA, om precies te zijn een buitenwijk of stad ervan: Santa Clarita. Daar blijven we de laatste week.
We gaan in ieder geval een dagje naar SixFlags, waarschijnlijk ook nog een dagje Universal Studios en de overige dagen gaan we overdag lekker genieten van onze rust, zon en zwembad en 's avonds een bezoek aan o.a. Santa Monica, maar dat voor later.
Zodra we in Santa Clarita zijn gearriveerd, laten we weer van ons horen.
Liefs van ons.
Xxx

• 11 Augustus 2015 - 16:08

Landwaart:

Hallo kinderen,
    Terwijl ik wil beginnen met mijn verslag, komen gelijk ma met Roos en Yuna binnen. Volgens ma heeft Roos met Yuna hardgelopen op het grasveld. Volgens ma vond zij het prachtig, dus een leuke afwisseling. Gisteren middag is ma met Yuna wezen kijken bij het boelen. Zij vond het prachtig en wilde elke keer achter die stalen ballen aanrennen. Weg concentratie en dus een nederlaag! Gelukkig maakt WordOn een hoop goed. Wel fijn dat jullie nog zo'n weekje kunnen bijkomen. Bouke heeft ook heel wat kilometers moeten rijden. Zal weer wennen worden in Almere. Ondanks dat de cactussen wat verkleurd waren, waren het mooie foto's.
    Liefs van ma en pa,
    xxx.

• 12 Augustus 2015 - 13:16

Marion Elverding:

Hoi vakantiegangers,
    Wat is het steeds weer leuk om jullie foto's en verslagen te bekijken. En wat een mooie reis. Daar kunnen jullie straks weer fijn op terugkijken. Nu nog lekker genieten van jullie laatste week in de buurt van Los Angeles. Mooi hotel met een lekker zwembad, dus dat moet gaan lukken.
    Hier in Almere is ook alles goed. Zomerse temperaturen, maar de zon laat het wat afweten. Morgen wordt tropisch weer voorspeld en de dagen erna wat meer kans op regen.
    Wens jullie nog een hele fijne week en groetjes xx

• 12 Augustus 2015 - 17:43

Ingrid De Goede:

Hi allemaal,

Fantastisch verslag weer met dito foto's. Mochten wij ooit naar de States gaan dan vragen wij jullie om advies. Heel veel plezier, geniet en relax!

Groeten,

Ingrid