Santa Clarita & Santa Monica, dag 20 en 21 - Reisverslag uit Santa Clarita, Verenigde Staten van Bouke en Sylvia Klomp - WaarBenJij.nu Santa Clarita & Santa Monica, dag 20 en 21 - Reisverslag uit Santa Clarita, Verenigde Staten van Bouke en Sylvia Klomp - WaarBenJij.nu

Santa Clarita & Santa Monica, dag 20 en 21

Door: sylvia

Blijf op de hoogte en volg Bouke en Sylvia

13 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Santa Clarita

gisteren na een rit van ongeveer driie uurtjes kwamen we weer veilig aan in Santa Clarita. Gelukkig was onze kamer al klaar en konden we twee uurtjes eerder er al in en dus hadden we de hele middag nog voor ons, heerlijk.
De hotelkamer is weer prima, lekker ruim en goede bedden.
Snel wat gegeten en toen naar het zwembad, er was helemaal niemand, lekker bad met een Spa en heerlijke luxe ligbedden, wij houden het hier wel uit de komende week.
'S avonds de buurt een beetje verkend, een Walmart vlak om de hoek en 10 minuutjes verderop een TGI Friday, de eerste die we tot nu toe gezien hebben. Zij staan bekend om hun heerlijke steaks en ribs, dus hoefden we niet lang na te denken waar we die avond zouden eten.
Toen we later terugkwamen was een deel van het parkeerterrein afgezet en zag ik wel een bord staan dat als je vragen had over de filmshoot, dat je dan bij de balie kon informeren??? Waar gaat dat over, geen idee. Tot dat we vanochtend de gordijnen open deden en een hoop activiteit buiten zagen waarop Bouke nog een grapje maakte, volgens mij zijn ze aan het filmen, ha,ha, vast NCIS of zo, ja dat mocht je willen......tot dat we iemand zagen lopen met NCIS op zijn shirt, huh????
Naar beneden voor het ontbijt, wat een drukte in de lobby, mijn hemel. Snel de ontbijt ruimte in, lekker ontbeten, komen er een half uur later uit, lopen we tegen " Tony diNozzo" aan. Nou dan zal "Gibbs ook wel niet ver zijn. Vervolgens komt de nieuwe blonde dame voorbij lopen, we weten niet hoe ze heet. Maar even buiten gaan kijken, komt er een busje en ja hoor " Mr. Gibbs" himself. Loopt hij langs ons en zegt ie: hey guys, everything oke today? Waarop wij met z'n drieën in koor natuurlijk antwoorden:
Yes, thank you, en weg was ie. Ha,ha, je had ons moeten zien.
Nog een paar snelle foto's gemaakt en naar de repetitie gekeken en toen lekker naar het zwembad gegaan waar het wederom uitgestorven was.

'S middags naar Santa Monica gereden, wat een drukte op de weg, het was ongeveer een half uurtje rijden. Daar lekker de Pier op gewandeld, mensen wat een drukte, niet normaal en niet alleen op de pier maar ook op het strand en dat strand is me toch groot, zoals alles hier groot is. Daarna gewinkeld, prachtige autoloze winkelstraat, helaas niets gekocht maar ons verlekkerd aan de mooie winkels. Terrasje gepakt en in de avond wat gegeten daar en nog even door het Pallisadepark gelopen met zicht op de verlichte Pier. Toen weer naar huis.
Wat zijn wij blij met onze Tomtom, zes baans wegen voor zowel heen als terug, al die afslagen en dan de drukte, om half negen 's avonds, het lijkt de avondspits bij ons wel maar dan op zes banen. Weet dat je vlak bij de grote stad zit!
Het is nu half tien, even lekker lezen en daarna ons mandje opzoeken want morgen staat een dagje Sixflags op de planning.
We hebben besloten om Universal Studios dit keer over te slaan, tenslotte zijn we daar in Florida al twee keer geweest en er is hier nog zoveel te doen, Hollywood en downtown LA. We vermaken ons wel de komende dagen, nog 5 te gaan maar daar willen we nog even niet aan denken.
Helaas bij dit verslag geen foto's, want we hebben de camera thuisgelaten en foto' met de mobiel gemaakt. Deze kunnen we hier niet uploaden.
Wel , dit was het weer voor nu, spreken jullie weer snel.
Xxx.

• 13 Augustus 2015 - 12:24

Tineke:

Wauw wij verwachten nu wel dat we jullie straks als figuranten voorbij zien komen!!!
    Wat een geweldige reis! geniet nog van jullie laatste dagen.
    Ondertussen houden wij het fort in Almere waar het dankzij de airco goed toeven is,

Groetjes Ina, Caro Cynthia en Tineke

• 13 Augustus 2015 - 15:04

Landwaart:

Beste co-actrices en acteur,
    Wel heel apart dat je midden in de opname valt van onze favoriete serie. Fijn dat de hotelkamer goed bevalt. Zo'n laatste week is heerlijk om bij te komen en dan is een goed bed heel belangrijk.
    Wij kunnen ons ook nog herinneren dat het strand zo groot was. Hier loopt men weer te zeuren over allerlei vlag- en andere seintoestanden om verdrinking te voorkomen. Er zijn nl. kortgeleden een paar mensen verdronken. Misschien moet men eens gaan informeren hoe men het daar aanpakt.
    Ma is net met Yuna de deur uit. Mevrouw weet inmiddels de uitlaattijden en staat dan startklaar. Als het te lang gaat duren, komt de bekende piep. Vandaag prachtig weer en dus ligt mevrouw grotendeels op het balkon en wel zodanig dat zij ons in de gaten kan houden. Het is lachen geblazen al we beiden niet in de huiskamer zijn. Het duurt dan niet lang of zij komt even kijken. Zal wel wennen worden in Almere. Maar dat geldt denk ik ook voor jullie.
    Zaterdag komen Nance en Wout op bezoek.
    Groetjes en nog veel plezier!
    M-Y-P.