Monument Valley, dag 15 - Reisverslag uit Monument, Verenigde Staten van Bouke en Sylvia Klomp - WaarBenJij.nu Monument Valley, dag 15 - Reisverslag uit Monument, Verenigde Staten van Bouke en Sylvia Klomp - WaarBenJij.nu

Monument Valley, dag 15

Door: sylvia

Blijf op de hoogte en volg Bouke en Sylvia

07 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Monument

Monument Valley, de verwachtingen waren hoog gespannen.
Weer een prachtige rit er naar toe, je blijft je verbazen hoe het landschap steeds veranderd, het verveeld nooit.
Ongeveer een rit van drie uurtjes, de temperatuur onderweg rond de 26 graden maar hoe dichter bij we kwamen, liep de temperatuur al gauw naar de 30 graden.
Hoe mooi als je aan komt rijden, het bekende uitzicht van alle reisgidsen, echt wauw!
Gelukkig konden we meteen inchecken, geluncht en toen in de auto het park in, 17 mile Dirt Road, geweldig, en maar hobbelen en schommelen in de auto, die nu overigens meer rood is van het zand dan zilvergrijs, hij ziet er niet uit.
Wat een prachtig park, weer van die weergaloze uitzichten, steeds weer anders, je blijft je echt verbazen.
Het is bijna niet uit te leggen, wat een moois en wat een ervaring.

Helaas lukt het op dit moment niet om foto's te uploaden, wellicht vanaf onze volgende bestemming, Page.
We gaan vandaag de staatsgrens weer over naar Arizona, dus is het tijdsverschil met jullie weer 9 uur. Wij gaan een uurtje achteruit in de tijd.
In Page een bezoek aan o.a de Horse Shoe Bend, een uitloper van de Grand Canyon, Lake Powell en de Antylope Canyon.
Wij gaan nu vertrekken richting Page, een rit van ongeveer twee uurtjes.
Wij spreken elkaar weer op onze volgende bestemming.
Xxx.

• 07 Augustus 2015 - 20:27

Landwaart:

Hallo alle drie,
    Ik had al een reactie geschreven, maar bij het even terugkijken was de tekst verdwenen. Wellicht per abuis verstuurd. Neem geen risico en dus ga ik er opnieuw tegenaan. We hebben de foto's van het Redrockmotel bekeken. De kamers zagen er keurig uit met weer een ruime keuken. Benieuwd of het ondanks het platte dak toch koel genoeg was. Uit de foto's uit de omgeving zaten er ook een aantal bekenden bij. Zouden zo door jou gemaakt kunnen zijn. Het niet kunnen uploaden was hiermee gelijk ondervangen. Jullie bezoek werkt wel aanstekend, want we hebben de dvd van ons bezoek in 1988 weer eens bekeken. Allemaal nog veel plezier en de groetjes.
    xxx
    NB.
    Ik heb niets gelezen over jullie bezoek aan de Mormonen. Bouke zijn hormonen zijn toch niet op hol geslagen?

• 08 Augustus 2015 - 01:44

Bouke En Sylvia Klomp:

Zeg pa, Bouke heeft het bezoek aan de Mormonen overleefd hoor dankzij zijn geheime bier voorraad. Meegesmokkeld vanuit Moab