Moab, Dead Horse Point State Park, dag 14 - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Bouke en Sylvia Klomp - WaarBenJij.nu Moab, Dead Horse Point State Park, dag 14 - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Bouke en Sylvia Klomp - WaarBenJij.nu

Moab, Dead Horse Point State Park, dag 14

Door: sylvia

Blijf op de hoogte en volg Bouke en Sylvia

07 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Moab

zo, ik loop een beetje achter maar dat komt omdat ik woensdag (dag 14) geen tijd meer had om te schrijven en eenmaal aangekomen in Monument Valley, was de internet verbinding weg. We hadden wel verbinding op de mobieltjes maar niet op de ipad?????
Afijn dus nu maar een inhaalslag.
Woensdag was onze laatste dag in Moab, 's ochtends weer heerlijk bij het zwembad gelegen. Lekker rustig want de meeste mensen gaan in de ochtend op pad en gaan in de middag zwemmen, overal drukte. Wij draaien het om, overal redelijk rustig en dat bevalt prima.
In de middag dus op pad, inmiddels was het wat bewolkt met een aangename temperatuur, graad of 26c.
Eerst Dead Horse Point State Park gedaan een relatief klein park maar met prachtige uitzichten. Het park dankt zijn naam aan het feit dat vroeger de paarden door een smalle kloof werden geleidt en alleen de sterksten dit overleefden. Hoogtepunt was aan het eind van het park, het Grand View, overzicht over de Canyon die in een soort van hoefijzer loopt en waar de Colorado rivier doorheen loopt, prachtig.

Aan dit park zit Cayonlands National Park praktisch vast. Je rijdt van het ene park zo het andere in. Ook weer zo prachtig, je blijft je verbazen hoe het landschap veranderd en het is steeds weer anders, niets is hetzelfde.
We waren rond acht uur terug in het dorp, lekker wat gegeten en toen alles weer ingepakt voor onze volgende bestemming: Monument Valley.
We hebben er weer zin in maar dat in het volgende verslag.

Groetjes van ons.

• 07 Augustus 2015 - 18:34

Bep Klomp:

Dit waren weer leuke verslagen om te lezen.Ik ga volgend jaar die routes maar met mijn electrice fiets doen Wat denken jullie zal dat mijn lukken !!!!!!!!!!(ha ha ) Kinders ik wens jullie nog heel veel reisplezier.Tot de volgende reisverslag.DIKKE KUS.MA