Las Vegas & Mount Carmel Junction, dag 8 en 9 - Reisverslag uit Karmelgebergte, Verenigde Staten van Bouke en Sylvia Klomp - WaarBenJij.nu Las Vegas & Mount Carmel Junction, dag 8 en 9 - Reisverslag uit Karmelgebergte, Verenigde Staten van Bouke en Sylvia Klomp - WaarBenJij.nu

Las Vegas & Mount Carmel Junction, dag 8 en 9

Door: sylvia

Blijf op de hoogte en volg Bouke en Sylvia

31 Juli 2015 | Verenigde Staten, Karmelgebergte

Had ik gisterenavond nog een leuk verslag geschreven over onze tweede dag in Las Vegas, was ineens de internet verbinding weg en is het niet opgeslagen. Kan ik nu dus weer opnieuw beginnen maar dan nu in een iets kortere versie.
Gisteren was het behoorlijk warm rond de 40 graden dus hebben we overdag zoveel mogelijk binnen gedaan. Bezoek aan het Venezian met zijn grachten en gondels, Circus Circus met zijn complete achtbanen binnen en de Stratosphere. In de laatste zijn we naar de 108 ste verdieping geweest met een mooi wijds uitzicht, prachtig. Verder hebben ze daar op die verdieping aan de buitenkant van het gebouw drie " thrill rides" , echt niet te geloven. Bouke en Dewi hebben er eentje gedaan, niets voor mij dus ik ben met beide voetjes op de grond gebleven.
Aan het eind van de dag met de Monorail naar de andere kant van de Strip gereden, bij MGM wat gegeten en het Luxor en Mandolay Bay in geweest. In elk hotel vind je ook een shopping mall, niet normaal zo groot. Wat een luxe en overvloed. Moet wel zeggen dat Las Vegas 's avonds meer charme heeft dan overdag, dan komt alles tot leven.
Wat een hysterische stad, twee dagen was precies genoeg om er te zijn.

Vanochtend om 09:00 uur uitgecheckt voor een rit van ongeveer 4 uurtjes naar onze volgende bestemming Mount Carmel Junction. Weer een voorspoedige rit en onderweg een hapje gedaan. Het eerste uur was een saaie route maar daarna veranderde het uitzicht steeds weer en hoe dichter we hier naartoe kwamen hoe groener het werd.
We zitten nu dus in Utah en daarmee zijn we de staatsgrens gepasseerd wat inhoudt dat we in een anderen tijdszone zitten, het is hier een uur later waardoor het tijdsverschil met Nld nu 8 uur is i.p.v. 9 uur.
Het hotel is weer prima, mooie grote kamers. Zojuist even naar het zwembad geweest maar nu is het zwaar bewolkt en regende het net even maar het meeste verdampt voordat het de grond raakt, zo warm is het.
Planning is om de komende twee dagen zowel Zion als Bryce Canyon te bezoeken. Zion ligt hier vlakbij, en Bryce ongeveer drie kwartier rijden. We gaan nog even kijken of we overdag gaan of eind van de middag want de zonsondergang moet weergaloos zijn, dat willen we ook graag een keer meemaken maar dan moet de bewolking wel weg zijn.
Wel dit was het weer voor nu, we gaan zo eens kijken waar we een hapje kunnen eten.
Groetjes en kus van ons.
Xxx B, S, & D.

• 01 Augustus 2015 - 09:48

Bep Klomp:

Hoy allemaal.dit was weer leuk verslag een hoop gezien en beleefd Verders een fijne voortzetting van jullie vakantie DIKKE KUS

• 01 Augustus 2015 - 19:50

Ingrid De Goede:

Leuk om jullie reis op deze manier 'mee te maken'. Ik geniet er van, dus voor jullie is het neem ik aan GEWELDIG! Blijf genieten, lieve mensen. Nog een bezoekje in de planning naar de Mormonen? Xx