San Francisco, dag 3 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Bouke en Sylvia Klomp - WaarBenJij.nu San Francisco, dag 3 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Bouke en Sylvia Klomp - WaarBenJij.nu

San Francisco, dag 3

Door: sylvia

Blijf op de hoogte en volg Bouke en Sylvia

26 Juli 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Vanochtend om 06:45 uur ging de wekker alweer want om 08:45 zou onze boot gaan naar Alcatraz vanaf pier 33. Vanaf ons hotel een wandeling van ongeveer 30 minuten.
Voor die tijd moesten we nog ontbijten, nu stelt dat in dit hotel niet zoveel voor, typisch amerikaans ontbijt met zoete broodjes, en croissantjes, kop koffie/thee en jus d'orange, maar het vult de maag en de calorieen lopen we er hier makkelijk weer af.
We hadden de eerste boot naar Alcatraz dus het was nog relatief rustig toen we daar aankwamen. Moet zeggen dat het erg leuk en interressant was. Via de audio tour was alles goed te volgen.
Best indrukwekkend als je zag hoe klein die cellen zijn en hoe dat vroeger allemaal ging, je moet er niet aan denken.
Zo rond 11:30 waren we weer terug en hebben we bij pier 39 geluncht, daarna teruggelopen naar ons hotel.
Eenmaal daar besloten dat we eigenlijk alles gedaan en gezien hadden wat we gepland hadden, dus was het tijd om te winkelen.
Dat hebben we in de buurt van Powell street en Union Square gedaan, leuke winkelsstraten en een geweldige shoppingmall.
Heen en terug met de trolleybus, goed te doen.
En dan zit ons San Francisco avontuur erop. Morgen om 09:00 kunnen we de auto ophalen en dan rijden we naar Mariposa/Yosemite, dan laten we weer van ons horen.
Tot dan. Xxx

• 26 Juli 2015 - 16:46

Ingrid De Goede:

Hi Sylvia,

Leuk om jullie verslagen te lezen. Heeft Bouke vaak zijn creditcard in de shoppingmall moeten trekken

• 27 Juli 2015 - 03:17

Bouke En Sylvia Klomp:

Ha,ha nee hoor Ingrid. We zijn helaas niet geslaagd maar de vakantie is net begonnen