Dag 21, Malaga - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Bouke en Sylvia Klomp - WaarBenJij.nu Dag 21, Malaga - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Bouke en Sylvia Klomp - WaarBenJij.nu

Dag 21, Malaga

Door: S. Klomp

Blijf op de hoogte en volg Bouke en Sylvia

15 Augustus 2014 | Spanje, Málaga

Aan alles komt een eind en zo ook aan deze mooie rondreis door Andalusie.
We hebben weer zoveel leuke en mooie uitstapjes gemaakt en dan vandaag onze laatste dag hier.
Vanochtend rond 11.00 uur vertrokken richting Malaga. Na een voorspoedige rit en wel weer even een zoekmomentje naar ons hotel, toch weer veilig aangekomen.
Snel de koffers naar de kamer gebracht en toen op naar onze eerste stop in Malaga nml. Castillo de Gibralfaro, een arabisch kasteel waar je eenmaal boven, een weergaloos uitzicht hebt op Malaga.
Daar langs de kasteelmuren gewandeld en natuurlijk de nodige trappen beklommen om vervolgens lekker op een terrasje in de schaduw van een drankje te genieten.
Vervolgens naar het centrum gereden, wel even moeite moeten doen voor een parkeerplek (garage).
Nu kennen wij Malaga alleen maar van het vliegveld en dus keken we onze ogen uit. Wat een mooi en gezellig stadscentrum, overal terrasjes, kraampjes en straatartiesten. Daar ook de kathedraal bezocht en de bijbehorende kerk. We hebben nog nooit zo'n grote kerk van binnen gezien, zelfs niet in Italie!
'S avonds was het behoorlijk druk in de stad maar wel gezellig, lekker wat gegeten en zo rond half tien richting de auto gegaan.
Nog even een potje gekaart en nu liggen we lekker in ons mandje.

Het zit er nu echt op. We hebben een heerlijke vakantie gehad en kunnen daar met veel plezier op terugkijken!!!
Natuurlijk vinden we het ook weer fijn om naar huis te gaan om jullie en ons 4-potige moppie weer te zien.
We hopen dat jullie genoten hebben van onze verhalen!

Liefs van Bouke, Sylvia en Dewi.