Dag 7 t/m dag 11: Jerez de la Frontera-Cadiz - Reisverslag uit Jerez de la Frontera, Spanje van Bouke en Sylvia Klomp - WaarBenJij.nu Dag 7 t/m dag 11: Jerez de la Frontera-Cadiz - Reisverslag uit Jerez de la Frontera, Spanje van Bouke en Sylvia Klomp - WaarBenJij.nu

Dag 7 t/m dag 11: Jerez de la Frontera-Cadiz

Door: Sylvia Klomp

Blijf op de hoogte en volg Bouke en Sylvia

05 Augustus 2014 | Spanje, Jerez de la Frontera

Eindelijk, we zijn weer verbonden met wifi en dus ook met jullie.
Op zich was het lekker rustig, vier dagen geen FB, geen app, helemaal niets.
Aan de andere kant wil je het thuisfront toch af en toe laten weten hoe het ons vergaat en steeds bellen (ook al is het op kosten van de baas) wil toch beperken.
Maar sinds vanavond hebben we weer internet en hierbij het relaas van de afgelopen dagen.

Zaterdag zijn we na een voorspoedige rit aan gekomen in Jerez de la Frontera, we moesten heel even wachten tot de kamer klaar was maar al snel kregen we de sleutel. De kamer is hier een stuk kleiner dan in het vorige hotel maar daar zijn we toch weinig. Voor de rest is het hier prima vertoeven. Goede bedden, lekker ontbijt en prima zwembad.
Zondag zijn we naar Cadiz geweest, dat was weer een leuke dag. Mooie stad, en om het oude gedeelte loopt een soort van boulevard met zicht op de Atlantische oceaan aan de ene kant en de oude stad aan de andere kant. We hebben deze helemaal rondom gelopen, er stond een heerlijk windje dus het was goed te doen. Daarna nog een stukje van de binnenstad mee gepakt, op terrasjes gezeten om mensen te bekijken en lekker wat gegeten.

Maandagochtend hadden we tickets voor een rondleiding door de Spaanse rijschool. Ook hier keken we onze ogen uit. Na de rondleiding mochten we bij de training kijken, zelfs Bouke vond het mooi en dat wil wat zeggen. Helaas mochten we alleen buiten foto's maken en niet binnen in de zadelkamer en de stallen. Heel wat anders dan Manege Pampushout!
Ter plekke hebben we besloten om de volgende dag, vandaag dus, ook naar de show te gaan, How Andalusian Horses Dance.
Ook daar hebben we geen spijt van maar helaas mochten we ook hier geen foto's maken, alleen de laatste minuut.
Vanavond heerlijke tapas gegeten in Jerez, wat hebben we het toch slecht......

Morgen gaan we een uitstapje maken naar Sevilla, ook hier hebben we weer erg veel zin in.
Maar die ervaring delen we de volgende keer weer met jullie.
Voor nu zeggen we slaap lekker en tot gauw!

Groetjes van Bouke, Sylvia en Dewi.

• 06 Augustus 2014 - 18:08

B.klomp:

Ikheb jullie reis verslag gelezenAllamaal leuk toch groetjes Ma